Nog anderhalve week. - Reisverslag uit Terschelling, Nederland van Marjolein Urk - WaarBenJij.nu Nog anderhalve week. - Reisverslag uit Terschelling, Nederland van Marjolein Urk - WaarBenJij.nu

Nog anderhalve week.

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

08 Februari 2015 | Nederland, Terschelling

Het is bijna zover.....
Op woensdag 18 februari aanstaande vertrekken we rond 10:30 vanaf Schiphol, met tussenbestemming Singapore, om een uur of 10 later verder te vliegen naar Christchurch.

Dit verslagje is vooral bedoeld als testverslag.
Ik heb zomaar wat mensen toegevoegd aan de mail-list. Als je dat niet wilt kun je je natuurlijk uitschrijven.

Iedereen die dit bericht via facebook krijgt, kan zich ook inschrijven voor de directe mail.

We gaan het meemaken, nu eerrst de voorbereidingen in. (En nog even beter worden, mijn maag speelt al een tijdje op en moet echt nog even gaan "liggen")

  • 08 Februari 2015 - 12:35

    Ellen Van Suijlekom:

    Leuk initiatief Marjolein!
    Laat mij maar op de lijst staan hoor!!
    Gr Ellen

  • 08 Februari 2015 - 17:22

    René:

    Hoi,
    Nieuw Zeeland, Amerika, her gaat slecht met de fambakker clan ...
    Groet

  • 08 Februari 2015 - 22:16

    Marjolein:

    Komt voor mekaar buuf!
    Ja, René, maken jullie ook een verslag? Openbaar bedoel ik dan....

  • 09 Februari 2015 - 08:46

    Helma Ruiters:

    Hoi Marjolein,

    Natuurlijk wil ik jouw reisverslag toegestuurd krijgen. het is me alleen niet duidelijk of je echt gaat vertrekken of is het fake? Ik had namelijk nog niets van een reis gehoord. Ga je met Reinder en/of met meerderen?
    Vorig jaar heb ik zo'n blog gevolgd. Dus nu weer eentje.Weet dan dat ik in de geest echt meereis.
    Ik hoor nog van je. Zo niet dan een hele fijne reis en heel veel liefs en......genieten en....veilig terugkomen.
    Helma

  • 09 Februari 2015 - 09:10

    Marjolein:

    Ja hoor Helma, het is helemaal echt! Apart dat we het daar in onze contacten ik de een of andere manier nooit over gehad hebben....

  • 09 Februari 2015 - 09:13

    Marjolein :

    Bedankt Jan, zodra ik eraan toe ben ga ik die website ff checken!

  • 09 Februari 2015 - 10:23

    Froukje:

    Ohh, dit is leuk! Kan ik een beetje met je (jullie) mee reizen ;-)
    Alvast een goede vlucht, veel plezier, en vooral weer enthousiast terugkomen vol met verhalen en belevenissen. xxx Froukje

  • 09 Februari 2015 - 20:27

    Jerney Van Der Voet:

    Hi Marjolein & Reinder,

    Wat onwijs gaaf dat het avontuur voor jullie alweer bijna gaat beginnen.
    En wat leuk dat we jullie kunnen volgen. Want dit jaar zijn we er niet bij om het ook allemaal zelf te beleven.
    Maar we gaan jullie zeker volgen.

    Heel veel plezier!

    Groetjes
    Jan & Jerney

  • 20 Februari 2015 - 11:15

    Mama:

    So far,so good.Met jou ook,Marjolein?Geniet nu maar ten volle!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Account van Reinder en Marjolein van Urk, woonplaats Terschelling.

Actief sinds 07 Feb. 2015
Verslag gelezen: 504
Totaal aantal bezoekers 16312

Voorgaande reizen:

18 Februari 2015 - 24 Maart 2015

Nieuw Zeeland 2015

Landen bezocht: